2014. február 24., hétfő

Elfogyott I.

Sziasztok!

Az utóbbi időben összegyűlt egy adag elhasznált termék. Ez abból a szempontból nagyon jó, mert látom, hogy amiket megveszek, azokat tényleg el is használom, és nem csak porosodnak a szekrényemen. Meg is fogadtam azt magamban, hogy például testápolót addig nem fogok venni, ameddig az összeset el nem használom, ami itthon van.

0
Elfogytak :)


Advance Tachniques öblítést nem igénylő hajerősítő ápoló: Nagyon szerettem. Először fura volt, hogy mentolos, de nagyon bevált, mert puha lesz tőle a hajam. Kicsit nehéz száraz hajon eloszlatni, ezért én még hajszárítás előtt használom. Már az utánpótlása is megvan. :)
Újravenném: Igen!



Eucerin DermoCapillaire Ph5 kimélő sampon: Egy 30 millis kiszerelést kaptam az egyik haveromtól. Két használatra volt elég, úgy, hogy kétszer samponoztam alkalmanként. Nagyon tetszett, mert semmilyen káros anyag nincs benne, jól habzik és kellemes tapintású utána a hajam és a fejbőröm.
Újravenném: Nem, mert az ára 2-3 ezer forint között van, én pedig nem vagyok hajlandó ennyit kiadni egy samponért, amikor vannak majdnem ilyen jók is fillérekért.


Duchesse kozmetikai korong: Röviden és tömören: Legjobb! Olcsó, nem foszlik szét és puha. 
Újravenném: Igen! Csak ilyet használok


Avon Clearskin pattanás elleni ecsetelő: Ezt nem használtam el, mert egyszerűen olyan borzasztó és förtelmes. Teljesen felesleges. Semmit nem csinál a pattanásokkal, ellenben büdös és csípi a bőrömet.
Újravenném: Nem, nem, nem!!!


Ebelin körömlakklemosó: Nem rossz, de az Isana lemosója sokkal jobb. Ezt azért vettem meg, mert már zárva volt a Rossmann, de a körömlakkom épp lepattogott, így muszáj volt megvennem.
Újravenném: Nem, de nem azért, mert nem vált be.


Avon Naturals tej és méz bőrtápláló arckrém: Nagyon szerettem. Finom illata volt, hamar beszívódott, és nem zsírosított. 
Újravenném: Talán később, amikor már kipróbáltam a többi Naturals arckrémet is.


Balea Glücks Rausch "Energia" tusfürdő: Valóban nagyon energikus vérnarancs illata van és gél állaga, mint a legtöbb Baleás tusfürdőnek. Tetszett nagyon, de a vége felé már alig vártam, hogy elfogyjon, amire igazán sokat kellett várnom. :) 300 forint körüli árával verhetetlen.
Újravenném: Ezt a fajtát nem, de más illatban már megvan az utódja, ahogy egy korábbi haul posztban már láthattatok.


Avon Diamonds szemceruza Twilight Sparkle (kék) és Emerald Glow (zöld): Szerintem nagyon jó termékek. Még van belőle bordó és ezüst is. Főleg anyukám használja őket, de családi alkalmakra viseltem és tartósnak bizonyult.
Újravenném: Talán, ha csillogásra vágyok.


Avon Spectra Lash 3 fokozatú szempillaspirál: Emlékszem ez volt az első komolyabb szempillaspirálom, és mennyire szerettem! Nagyon jól dúsított, de mikor pár hónapja újból elővettem nagyon undorító állaga lett. A festék ilyen sűrű trutyivá állt össze.
Újravenném: Ma már nem.


Nail Vital Micro Cell körömerősítő lakk: Alaplakknak használtam, de igazából nem vettem észre, hogy a körmöm jobb állapotba került volna tőle. Emelett nagyon drága, és szerintem az Essence Ultra Strong körömlakkja is tud ennyit.
Újravenném: Nem.


Balea Sensitive ajakápoló: Nagyon szerettem, mert könnyen kenhető, zsírosabb állagú, felkenve nem zavaró. Viszont a hidratáló hatása hagy némi kívánni valót maga után. Inkább megelőzésre ajánlom.
Újravenném: Nem, mert még sok ajakápoló van, amit ki akarok próbálni.

Puszi: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése